лист Держпраці від 10.05.2016 р. № 5211/2/4.4-ДП-16
постанова Кабміну "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1094" від 22.09.2016 р. № 668
лист ДФСУ від 22.09.2016 р. № 20625/6/99-99-12-03-03-15
лист Державної служби України з питань праці від 04.05.2016 р. № 5081/4/4.1-ДП-16
роз'яснення з розділу 135.03 модуля БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
лист ДФСУ від 05.09.2016 р. № 19171/6/99-99-15-03-02-15
лист Мінфіну від 29.06.2016 р. № 31-11410-07-10/18732
лист ДФСУ від 16.05.2016 р. № 16872/7/99-99-14-02-02-17
лист ДФСУ від 26.09.2016 р. № 31558/7/99-99-18-02-03-17
У статті "Бухгалтерська довідка: правила складання" видання БУХГАЛТЕР&ЗАКОН (№ 41 за 2016 рік) ми розповідали про процедуру складання бухгалтерської довідки. У цій статті продемонструємо механізм її заповнення на прикладах, що описують найпоширеніші ситуації.
Бухгалтерська довідка використовується для різних цілей, у тому числі й для податкового обліку. І оскільки вона є первинним документом, під час її складання важливо дотриматися всіх необхідних правил. Про них розповість видання БУХГАЛТЕР&ЗАКОН.
Як нам стало відомо, ДФСУ має намір рекомендувати декларацію за три квартали 2016 року складати вже за оновленою формою, з урахуванням останніх змін. Так що прийшов час розглянути їх докладніше.
Працівниця, яка одночасно зареєстрована як фізична особа – підприємець (далі – ФОП), йде у декретну відпустку.
Чи можна оформити допомогу по вагітності та пологах одночасно на підприємстві та як ФОП?
(Ірина К.)
У підприємства є договір з банком на інкасацію. 23.09.2016 р. банк виявив нестачу грошових коштів в інкасаторській сумці 100 грн. У супровідній відомості сума 3400 грн. На цю ж суму оформлено видатковий ордер, а фактично зараховано на поточний рахунок 3300 грн. Банком було складено Акт про нестачу 100 грн 24.09.2016 р. Оскільки це був вихідний день, на підприємство зазначений Акт надійшов 26.09.2016 р. Як правильно оформити касову книгу? Які мають бути документи під Актом про нестачу?
(Євгенія)
Відповідно до договору підприємство придбало право на оренду нежилих приміщень строком на 2 роки й 11 місяців у юрособи. Оплата за договором здійснюється трьома платежами помісячно різними сумами з помісячною індексацією. Як правильно відобразити таке право в обліку?
(Майя В.)
На підприємстві директор був прийнятий на роботу 21 травня 2014 р., базовим місяцем відповідно став квітень 2014 р. (попередній місяць при прийнятті). Чи правильно це? Зарплата жодного разу не підвищувалася. Після звільнення першого директора другий був прийнятий з 23 серпня 2016 р. Який базовий місяць буде для другого директора?
Чи можна звільнити працівницю, яка має іноземне громадянство й перебуває у відпустці, пов'язаній з вагітністю та пологами?
(Наталія Б.)
Якщо найманий працівник є одночасно ФОП, чи потрібно сплачувати ЄСВ підприємству за нього як за найманого працівника та ФОП за себе?
(Віктор Л.)
У закупівлях, як і в будь-якому іншому бізнесі, є свої тонкощі. Державні закупівлі були завжди непростими з точки зору проведення процедур, і, аби дотримати всіх нормативних вимог, потребували високої кваліфікації й досвіду учасників. Але навіть досвідчені учасники іноді не могли виграти в процедурах державних закупівель. Тож у цій статті поговоримо про особливості електронної системи ProZorro для учасників публічних закупівель.