роз'яснення з категорії 102.12 розділу "Запитання – відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.tax.gov.ua) та роз'яснення з категорії 102.12 розділу "Запитання – відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.tax.gov.ua)
наказ Мінфіну "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 21 січня 2016 року № 13" від 18.06.2020 р. № 306
індивідуальні податкові консультації ДПСУ від 01.06.2020 р. № 2259/6/99-00-07-02-02-06/ІПК та від 03.06.2020 р. № 2287/6/99-00-07-02-02-06/ІПК
індивідуальна податкова консультація ДПСУ від 15.06.2020 р. № 2422/6/99-00-09-01-02-06/ІПК
наказ Мінекономіки "Про затвердження Типового договору про проведення електронних аукціонів з передачі майна в оренду між орендодавцем та оператором електронного майданчика" від 02.06.2020 р. № 1032
постанова ВС від 15.04.2020 р. № 321/1753/16-к; № 51-3755км19
індивідуальна податкова консультація ДПСУ від 01.07.2020 р. № 2640/6/99-00-05-05-02-06/ІПК
Одним із важливих моментів ліквідаційної процедури в товаристві з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) є проведення розрахунків із засновниками. У статті ми поговоримо про те, як це здійснити й відобразити в обліку.
Перед ліквідацією товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) необхідно пройти процедуру зняття з реєстрації як платника податків у податковому органі. У цій статті розглянемо особливості її проведення.
У статті "Ліквідація ТОВ за рішенням засновників: зняття з реєстрації в податковому органі" ми висвітлювали загальну процедуру зняття товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) з реєстрації в органах ДПС. У цьому матеріалі розглянемо специфіку анулювання реєстрації ТОВ як платника окремих податків.
Особливість бухгалтерського обліку операцій у товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ), яке перебуває в процесі ліквідації, полягає в тому, що принципу безперервності вже не дотримуються. Це впливає на оцінку статей балансу, про що й розповімо в статті.
"Коронавірусна" пандемія спричинила економічний спад, який можуть пережити далеко не всі підприємства. Ті, кому не пощастило, змушені зачинитися. І тоді виникають питання, пов'язані з організацією цього процесу. У статті розповімо, як правильно оформити рішення засновників про ліквідацію товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ).
Ліквідаційна комісія виконує основні функції в процесі ліквідації товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Які саме – ви довідаєтеся зі статті.
Ліквідація товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) завершується після внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний держреєстр) запису про припинення юридичної особи. Для цього держреєстратору необхідно подати певні документи, про що й піде мова в статті.
Приводом для написання цієї статті стало запитання читача:
"Наша компанія заснована перевізником – резидентом Польщі, що здійснює автобусні перевезення пасажирів маршрутом Польща – Україна – Польща. Наше завдання – організувати перевезення на території України, отримати кошти за квитки від автостанцій, заправити та відремонтувати за необхідності транспорт, підшукати водіїв із працевлаштуванням у нашій компанії. Як оформити подібну співпрацю з нашим засновником – резидентом Польщі та вокзалами, як потрібно буде оподатковувати нашу діяльність? Які податки необхідно буде сплатити під час виплати доходу засновнику? Наша компанія – платник податку на прибуток та ПДВ".
Надання щорічних відпусток є державною гарантією для всіх працівників. Проте іноді трапляється, що працівник не бажає відпочивати й має намір отримати компенсацію за невикористану відпустку. У статті ми розповімо про те, у яких випадках роботодавець може виплатити таку компенсацію.
Для виконання своїх статутних завдань підприємства та установи, засновниками яких є органи державної чи місцевої влади, часто користуються майном, яке було передано їм на праві оперативного управління чи господарського відання. У цій статті пропонуємо з'ясувати, у чому полягає різниця між цими поняттями та яким чином таким засновникам обліковувати передане майно.
Нерідко трапляється, що бюджетна установа користується майном, переданим їй у безкоштовне користування. Через це виникають питання, як таке передання оформити та як таке майно надалі обліковувати. Що ж, спробуймо відповісти.
Фізособи-підприємці (далі – ФОПи) уже давно освоїли чимало видів діяльності, якими часто не можуть (або не бажають) займатися великі компанії. Хоча такий ласий шматочок ринку, як торгівля ПММ, до них не належить.
І все ж... Чого б тому чи іншому ФОПу не зайнятися торгівлею саме цими товарами? Щоправда, йому завжди доведеться бути напоготові – пам'ятати про те, що товари, які продаються, – особливі. Продаж таких особливих товарів має певні нюанси в оподаткуванні діяльності ФОПа-єдинника. Ось про такі нюанси наша публікація.
Без перебільшення 2020 рік можна назвати не лише "карантинним" роком, а й роком РРО в Україні. Безліч змін, які то відтерміновують, то змінюють підходи. Отже, у цій статті поговоримо про оновлені РРО-штрафи.