наказ Мінфіну "Про внесення зміни до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби" від 20.07.2020 р. № 432
лист Мінекономіки від 07.08.2020 р. № 3304-04/49140-06
інформаційний лист ДПСУ від 10.08.2020 р. № 15
індивідуальна податкова консультація ДПСУ від 07.08.2020 р. № 3284/ІПК/99-00-05-05-02-06
наказ Мінфіну "Про затвердження Змін до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 10.06.2020 р. № 283
роз'яснення з категорії 102.12 розділу "Запитання – відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.tax.gov.ua)
роз'яснення з категорії 102.05 розділу "Запитання – відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.tax.gov.ua)
Судячи з назви Закону № 786, його було спрямовано на спрощення роботи фізичних осіб – підприємців й упорядкування функціонування електронного кабінету. Водночас аналіз цього Закону свідчить про те, що він значно ширше. Зокрема, деякі новації внесено й до оподаткування податком на доходи фізичних осіб. Про це й поговоримо.
Стосовно оподаткування податком на прибуток новацій, які внесено до ПКУ Законом № 786, небагато. Причому деякі зміни набули чинності з 08.08.2020, а інші наберуть чинності пізніше. У цій статті розповімо про те, що саме змінилося в прибутковому оподаткуванні.
Штрафні новації, унесені Законом № 786 до ПКУ, можна поділити на уточнювальні та принципові. Останні стосуються обліку ПДВ і єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соцпіальне страхування (ЄСВ). У цьому матеріалі поговоримо про те, що саме змінилося в цих питаннях.
Зміни щодо адміністрування пального, унесені Законом № 786 до ПКУ та Закону № 481, довгоочікувані. Вони спрямовані на усунення непорозумінь, які виникли у суб'єктів господарювання з 23.08.2020 через некоректні зміни до ПКУ, унесені Законом № 466. А втім, усіх проблем так і не вирішено. Про це поговоримо у статті.
Окрім заявлених у назві Закону № 786 змін щодо функціонування електронного кабінету, законодавці внесли й інші уточнення стосовно адміністрування податків. Які саме – розповімо в статті.
Судячи з назви Закону № 786, однією з головних його цілей є удосконалення функціонування електронного кабінету. Щоправда, деякі корективи платникам податків навряд чи полегшать роботу. Утім більшість правок набирає чинності з 07.11.2020, тому час для адаптації ще є. У цьому матеріалі розповімо про те, до чого саме слід готуватися.
Оскільки основні засоби становлять основу матеріально-технічної бази будь-якого підприємства, то, звичайно, і інформація про них потребує розкриття у фінансовій звітності.
Інвестиційна нерухомість, як специфічний об'єкт обліку, що відрізняється від основних засобів, має свої особливості обліку за МСФЗ для МСП. Тому далі розглянемо, які об'єкти нерухомості можна вважати інвестиційною нерухомістю, як їх оцінюють у разі первісного визнання й надалі, а також дізнаємося про інші нюанси обліку та розкриття інформації щодо інвестиційної нерухомості відповідно до МСФЗ для МСП.
Основні засоби є головним елементом матеріально-технічної бази будь-якого підприємства, а ефективне їх використання сприяє зростанню конкурентоспроможності суб'єкта господарювання на ринку. Тому в цій статті розповімо про особливості визнання й первісної оцінки основних засобів за МСФЗ для МСП.
Визнавши на балансі об'єкт основних засобів, підприємство має обрати модель оцінки та визначитись із методами амортизації. Про свій вибір потрібно прямо заявити у відповідному розділі облікової політики.
Прохання проконсультувати з питань РРО:
1. Чи буде штраф за вклеєні Z-звіти в КОРО після 31.07.2020?
2. Як правильно анулювати записи в КОРО після 31.07.2020?
3. Чи потрібно анулювати наявні до 01.08.2020 КОРО?
4. Чи можна згідно з внутрішнім розпорядженням підприємства продовжувати вклеювати Z-звіти в КОРО після 31.07.2020?
Продовжуючи тему, розпочату публікацією "Кому та на скільки зменшать орендну плату на карантині: Кабмін визначився з переліком щасливців", пропонуємо з'ясувати облікові нюанси надання орендної "пільги" з погляду орендодавця-бюджетника.
У цій статті спробуємо з'ясувати, як правильно в бухобліку органу місцевого самоврядування відобразити внески до статутного капіталу комунального підприємства.