Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
№21-22
Травень 2021
Тема номера:
Інтернет - реклама
Від редактора:

Шановні читачі!
Реклама в Інтернеті, особливо впродовж останнього пандемічного року, є чи не найпопулярнішим інструментом просування товару або послуг. Проте будь-яка операція має свої особливості. Наприклад, розміщуючи рекламу в нерезидента, не варто забувати про відповідні податкові наслідк...
Читати далі...
Спробувати Оформити передплату
Спробувати Оформити передплату
Зміст номера
Актуальний коментар
Як визначати безнадійність боргу в період дії карантину: уточнення ДПСУ

індивідуальна податкова консультація ДПСУ від 23.03.2021 р. № 1113/ІПК/99-00-21-02-02-06 

Акцизні склади кількох розпорядників під "одним дахом": за якою адресою реєструвати

індивідуальна податкова консультація ДПСУ від 22.03.2021 р. № 1098/ІПК/99-00-09-03-02-06 

Відшкодування "зарплатних" збитків працівникам: податково-прибуткові наслідки

індивідуальна податкова консультація ДПСУ від 29.03.2021 р. № 1258/ІПК/99-00-21-02-02-06  

Зберігач "загубив" частину ТМЦ, переданих йому на зберігання: податкові наслідки пропажі

індивідуальна податкова консультація ДПСУ від 24.03.2021 р. № 1149/ІПК/99-00-21-02-02-06 

У яких випадках бюджетній установі доведеться подати до ДПСУ форму № 20-ОПП

лист ДПСУ від 14.04.2021 р. № 8367/6/99-00-12-01-02-06 

"Дитяча" відпустка тепер і для татусів

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення рівних можливостей матері та батька у догляді за дитиною" від 15.04.2021 р. № 1401-IX 

Медзаклад-КНП страхує своїх працівників: чи є загроза втратити неприбутковий статус?

індивідуальна податкова консультація ДПСУ від 18.03.2021 р. № 1034/ІПК/99-00-21-02-02-06 

Боргову політику держпідприємств удосконалили: з'явилися критерії оцінки платоспроможності дебіторів

постанова Кабміну "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 29 листопада 2006 р. № 1673" від 12.05.2021 р. № 458 

Тема номера
Інтернет-реклама в нерезидентів: особливості бухгалтерського обліку

Загальний порядок відображення в бухгалтерському обліку рекламодавця витрат на інтернет-рекламу ми розглядали в публікації "Інтернет-реклама в резидентів: податковий і бухгалтерський облік". А втім, облік операцій з одержання таких послуг у нерезидентів має особливості, оскільки їх зазвичай оплачують в іноземній валюті. Тому за такими операціями іноді необхідно відобразити курсові різниці, про що й ітиметься в статті.

Інтернет-реклама в нерезидентів: особливості податкового обліку

Відображення в обліку рекламодавця операцій з придбання інтернет-реклами у нерезидентів має певні особливості. Зокрема, "високодохідні" платники податку на прибуток за такими операціями коригують фінансовий результат. До того ж на ці операції нараховують податок на репатріацію з послуг реклами, про що йшлося в статті "Інтернет-реклама в нерезидентів: особливості нарахування податку на рекламу". Є також нюанси, пов'язані з оподаткуванням ПДВ. Про це й поговоримо в статті.

Інтернет-реклама в соцмережах: як відобразити в обліку

У статті "Інтернет-реклама в соцмережах: особливості розміщення" ми розповіли про організаційні моменти, пов'язані з розміщенням реклами в соцмережах, зокрема в Facebook (Фейсбук). У цій статті Б&З розгляне порядок відображення цих операцій в обліку рекламодавця.

Інтернет-реклама в соцмережах: особливості розміщення

Інтернет-реклама в соцмережах із кожним роком дедалі популярніша, адже кількість користувачів на цих майданчиках зростає. Найпоширенішою на цей час є платформа Facebook, розміщення реклами на якій має певні особливості. Про це й поговоримо у статті.

Інтернет-реклама в нерезидентів: особливості нарахування податку на рекламу

Якщо рекламодавець замовляє послуги інтернет-реклами в нерезидентів, то йому необхідно сплатити податок на рекламу за ставкою 20 %. Як саме це зробити, ми розповімо в статті.

Рекламний відеоролик: правові аспекти

Популярність рекламних відеороликів зростає. Нині їх використовують не лише в телевізійній рекламі, а й для реклами в Інтернеті, зокрема на YouTube. Отже, у цій статті пропонуємо розглянути правові аспекти, пов'язані зі створенням рекламного відеоролика.

Інтернет-реклама: якою вона буває

Інтернет-реклама з кожним роком має дедалі більший попит, адже наразі Інтернет є найзатребуванішим майданчиком для спілкування. Виокремлюють різні види інтернет-реклами, основні з яких ми й розглянемо в цій статті.

Читати всю статтю...
Інтернет-реклама в резидентів: податковий і бухгалтерський облік

У статті "Інтернет-реклама: якою вона буває" ми розглянули види інтернет-реклами. Попри їх різноманітність, у податковому та бухгалтерському обліку цю рекламу відображають за однаковими правилами. Деякі відмінності є тільки щодо відеороликів, які ми розглянули у статтях "Рекламний відеоролик: правові аспекти", "Рекламний відеоролик: відображення в обліку". Про облік інших видів реклами, придбаних у резидента, розповімо в цій статті.

Рекламний відеоролик: відображення в обліку

У статті "Рекламний відеоролик: правові аспекти" ми розглядали правові аспекти створення рекламного ролика як об'єкта авторського права. Облік таких об'єктів має специфіку, яку розглянемо в цій статті.

Аналітична палітра
Нерезиденти в Україні: коментар до інформаційного листа № 20

Новації в оподаткуванні нерезидентів та їх представництв, які приніс Закон № 466, викликали чимало запитань. На деякі з них відповіли податківці в коментованому інформаційному листі від 30.04.2021 р. № 20. В Інформлисті вказано, що він має інформаційний характер і не є індивідуальною податковою консультацією. Водночас фіскали наголосили, що кожен платник податку в порядку, визначеному ст. ст. 52 і 53 ПКУ, може звернутися до контролюючого органу з наведенням фактичних обставин операцій і наданням відповідних матеріалів для отримання індивідуальної податкової консультації. Тому, якщо виникне така потреба, платник може посилатися на інформацію з Інформлиста. Адже практика засвідчує, що на ці матеріали зазвичай орієнтуються й контролери. Тож виокремимо ключові моменти, викладені в Інформлисті.

Запитували? Відповідаємо
Уцінка поверненого покупцем ганчір'я з подальшим продажем: облікові наслідки

Підприємство відвантажило ганчір'я в січні 2017 р. Собівартість 1 кг – 6 грн, відпускна ціна (у т. ч. торговельна націнка без ПДВ) – 7 грн. Було виписано податкову накладну за першою подією.

Покупець товар не оплатив і 30 березня 2021 р. повернув повністю за ціною 7 грн без ПДВ.

Ганчір'я за 4 роки частково стало непридатним.

Постачальник уцінив товар до 5 грн за 1 кг і продав іншому покупцеві. Усі підприємства є платниками ПДВ та податку на прибуток на загальних підставах.

Які дії в цій ситуації підприємства – власника ганчір'я в розрізі податків (прибуток і ПДВ)? Якими бухгалтерськими проведеннями потрібно описати цю ситуацію в постачальника – власника ганчір'я?

ПДВ за не зареєстрованою в ЄРПН податковою накладною: коли можна списати

Підприємство на загальній системі оподаткування, платник ПДВ, має дебетовий залишок на рахунку 6442, сформований із сум ПДВ за заблокованими податковими накладними постачальників за поставлений товар зі строками до трьох років і більше. Численні спроби постачальників розблокувати їх успіху не мали, і суми податкового кредиту "зависли". Чи можна їх списати? Якщо так, то як цю операцію відобразити покупцеві в обліку та звітності?

Бюджет
Субвенції в бюджетній установі: облік трансфертного фінансування

Продовжуючи тематику, розпочату статтею "Гранти в бюджетній установі: облік грошової допомоги", пропонуємо розглянути питання обліку субвенцій.

Гранти в бюджетній установі: облік грошової допомоги

Для багатьох бюджетних установ гранти є одним із джерел поповнення обігових коштів. Тож пропонуємо розібратиcь в облікових аспектах цього питання більш докладно. Одразу зауважимо, що в цій статті йтиметься про гранти, виражені у грошовій формі.

Читати всю статтю...
Бухгалтеру на замітку
Податковий розрахунок: перші підсумки звітування

Подання нової зарплатної звітності завершується, і податківці узагальнюють практику її опрацювання. Яких помилок найчастіше припускаються респонденти та чим нова форма, на погляд контролерів, зручніша за своїх попередниць – поговоримо сьогодні.

Мати доступ до номерів і всіх статей видання Ви зможете за умови передплати на електронне видання БУХГАЛТЕР&ЗАКОН
Контакти редакції:
bz@ligazakon.ua