Внимание! Вы используете устаревшую версию браузера.
Для корректного отображения сайта настоятельно рекомендуем Вам установить более современную версию одного из браузеров, представленных справа. Это бесплатно и займет всего несколько минут.
Спробувати Оформити передплату
Спробувати Оформити передплату
Інтернет-реклама: якою вона буває
Влада Карпова, к. е. н., експерт, ЛІГА:ЗАКОН

Інтернет-реклама з кожним роком має дедалі більший попит, адже наразі Інтернет є найзатребуванішим майданчиком для спілкування. Виокремлюють різні види інтернет-реклами, основні з яких ми й розглянемо в цій статті.

Насамперед нагадаємо, що рекламою є інформація про особу чи товар, поширена в будь-якій формі й у будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару (ст. 1 Закону № 270/96). Під інтернет-рекламою розуміють рекламу, розміщувану в Інтернеті.

Нині ж можна говорити про різні види інтернет-реклами, до основних з яких належать такі:

Рис. Види інтернет-реклами

Є також й інші види реклами в Інтернеті, які поєднують ознаки медійної та пошукової реклами або ж переносять ці ознаки в суміжні з розміщенням на інтернет-сторінках сфери. Зокрема, до інтернет-реклами належить розміщення реклами в клієнтських програмах, установлених на робочому столі користувача.

Медійно-контекстна реклама є своєрідним гібридом між контекстною та банерною рекламою, унаслідок чого створюється медійно-контекстний банер, який з'являється в результатах запиту користувачів, а також на партнерських сайтах.

Новим видом реклами є короткі push-повідомлення, які надходять користувачам на пристрої навіть у разі вимкненого браузера. Кожне повідомлення містить короткий текст, картинку й посилання. Сервіс дає змогу розсилати повідомлення незалежно від типу обладнання, яке використовує клієнт. Текст і графіка відображаються у браузерах і на екранах мобільних пристроїв.

Ще один спосіб інтернет-реклами – це реклама в мобільних застосунках (на базі Android і iPhone). Перевага такої реклами в тому, що її не можна заблокувати чи прибрати.

Дедалі популярнішою стає реклама у відеороликах на YouTube.

Є також види інтернет-реклами, що характеризуються як агресивна реклама. До них належить, зокрема, реклама у вигляді спливаючих рop-up-вікон, які з'являються під час відвідування певних ресурсів та ускладнюють людині перегляд сайта або читання тексту. Такою є й тизерна реклама, у якій тизери – це графічні або анімовані картинки інтригуючого або шокуючого змісту.

Наведені види інтернет-реклами зазвичай надають за плату. Є також варіанти безоплатної інтернет-реклами. Зокрема, SEO-просування являє собою переміщення сайтів на топові позиції в пошуковій видачі після контекстної реклами від Yandex або Google. Зазвичай первинні SEO-роботи проводять ще під час створення сайта, і їх зараховують до його первісної вартості. А надалі компанії здебільшого вже самостійно займаються просуванням сайта, тож можна сказати, що така реклама є умовно безоплатною.

Також на цю тему читайте статті:

 "Рекламний відеоролик: правові аспекти";

"Рекламний відеоролик: відображення в обліку";

"Інтернет-реклама в соцмережах: як відобразити в обліку";

"Інтернет-реклама в соцмережах: особливості розміщення";

"Інтернет-реклама в нерезидентів: особливості бухгалтерського обліку";

"Інтернет-реклама в нерезидентів: особливості податкового обліку";

"Інтернет-реклама в нерезидентів: особливості нарахування податку на рекламу";

"Інтернет-реклама в резидентів: податковий і бухгалтерський облік".

_____________________________________________
© ТОВ "ІАЦ "ЛІГА", ТОВ "ЛІГА ЗАКОН", 2021

У разі цитування або іншого використання матеріалів, розміщених у цьому продукті ЛІГА:ЗАКОН, посилання на ЛІГА:ЗАКОН обов'язкове.
Повне або часткове відтворення чи тиражування будь-яким способом цих матеріалів без письмового дозволу ТОВ "ЛІГА ЗАКОН" заборонено.

Мати доступ до номерів і всіх статей видання Ви зможете за умови передплати на електронне видання БУХГАЛТЕР&ЗАКОН
Контакти редакції:
bz@ligazakon.ua